9 juni 2018

Denna lördagen och ny medicin

God Lördagkväll eller vad man nu ska säga.

Har en förkylning och är trött nu, varit det den senaste veckan. Har dessutom fått en ny medicin nu också som vänder kroppen upp och ner. Den påverkar även sömnen som för tillfället inte är den bästa, utan vaknar flera gånger om natten vilket i sin tur resulterar i trötthet hela dagen.
Ska jag kommentera träningen så kan jag bara säga att det inte blivit av på över en vecka nu pga förkylning och trötthet. Men jaja, bara förkylningen gett med sig och kroppen vant sig vid medicinen så är jag back on track igen!

Kameran är laddad igen och känner lite för att gå ut och fota en sväng idag. Ska försöka hitta lite intressanta motiv så det inte bara blir det samma hela tiden. Men före det så kallar stallet och så ska jag försöka komma mig upp på hästryggen också.

Klockan rusar bara iväg så jag hinner inte med heller, men tröttheten gör så jag har svårt att komma igång, så bara att ta sig i kragen nu då och masa sig iväg i stallet så något blir uträttat idag, sen tror jag att det bara blir en lugn lördag för min del. Ha en fin kväll allihop!


Egobild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar