17 maj 2018

Throwback: Bilder från Kroatienresan i September

God kväll!

Jag har inte så mycket att säga om dagen då jag sovit dåligt inatt och mest känt mig som en zombie idag. Tränat hästarna har jag gjort men inte så mycket mer.

Dessa bilder är redan delade på denna bloggen, men det felar ju inte att dela dem igen ;) Har varit svalt ute idag och inte alls nån sommarvärme, och det är ju bara skönt, måste ju komma ihåg att det bara är Maj ännu, sommarvärmen ska ju räcka hela sommaren.

Nåjaa, har riktigt resefeber just nu och skulle vilja ha en resa att se framemot. Men inte i år tyvärr vad jag nu vet av...


Före vi var till Kroatien i höstas så hade jag ju bara varit till Sverige, Norge och Danmark. Så riktigt roligt att besöka ett land utanför norden också och vackert var det. Jag skulle bra kunna tänka mig att åka till samma ställe igen och se mera, det gjorde så gott för mig.
Vandrarhemmet i vanda natten före vi flög till kroatien








Mobile Home, som vi bodde i







Översvämning han det också bli... kom otroligt mycket regn under ett par dagar


Infarten till en parkeringsgrotta...






Från nationalparken Cornati
















  Och de sista bilderna är från den otroligt vackra nationalparken Krka. Den hade jag gärna besökt på nytt, aldrig sett nåt vackrare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar