7 oktober 2017

Kvällens planer; biobesök

Har inte bloggat på några dagar nu igen då jag inte orkat starta datorn. Men har nog inte hänt så mycket heller dessa dagar. I tordags mådde jag illa och hade ont i magen och set regnade hela dagen... igår red jag Cadi som var riktigt fin och hon tog galoppen riktigt bra. Hon galopperade  fint idag också . Hade lagt ut tre galoppbommar också och vi kom över dem riktigt smidigt. Men det är lite irriterande då det regnat nu varenda dag och inte ser det heller ut som det tänkt vara uppehåll nån dag framöver så snart är väl ridplanen så lerig och hal att jag inte kan rida där mer... men än är den torr och i bra skick så får passa på så länge det går.

Kvällens planer blir bio med Hedd och kolla filmen ”It”. Kul med lite program för en gångs skull på helgen, har blivit lite lat med att göra något. Mest beror det på tröttheten som jag har i kroppen så jag är helt utan ork mot kvällen. Ska börja söka mig o dushen nu och ställa mig.


Bild från 2014, då va jag 20, jisses vad åren går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar