4 oktober 2017

En ihållande trötthet men bättre psykiskt mående

God kväll!

Är inne i en bättre period just nu känner jag, vilket är riktigt skönt. Visst är jag trött psykiskt fortfarande och stress eller att behöva prestera klarar jag inte av än, men jag hoppas att det börjar gå mot det bättre. Ångesten känner jag knappt av idag och det är det bästa denna vecka. Hoppas att det fortsätter såhär så kan jag så småningom börja ta tag i livet igen. Mitt mål är att kunna börja arbeta igen om inte allt för länge. Men jag kan inte stressa fram nåt, blir inte till något då.

Idag har jag åter igen ridit en väääldigt pigg häst. Hon har äntligen fattat tycke för galoppen igen och vill galoppera hela tiden, vilket är bra, men hon får nog lov att lyssna på mig också, haha. Jaa, har väl inte så mycket mer att säga om idag.
Jag hoppas att det inte tar alltför länge nu innan jag får ett nytt beslut om utkomststödet. Börjar bli irriterad nu, har hållit på med det typ 3 månader...

Bara den mystiska tröttheten jag känner av försvinner så jag börjar orka mer. Dagen består fortfarande mestadels av att vila efter att jag matat hästarna, för känns som om jag är utan krafter ibland. Går bättre efter att jag har vilat och då orkar jag vara i stallet och rida, men efter det är jag lika utslagen igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar