13 oktober 2017

Fredagen den 13onde

God kväll!

Sitter nu och bråkar med videoredigeringsprogram. Det jag laddade ner i somras har slutat funka och låser sig så installerar om det. Och alla andra videoredigeringsprogram jag har bråkar också... Ett jag köpte för några år sedan är för gammalt för min dator, det funkar inte i Windows 10. Suck...

Nåja, installerar om det som påstås vara det bästa programmet nu och ska se om det funkar.

Idag har jag varit till jeppis en sväng med familjen. Var tvungen att köpa en ny sladd till telefonladdaren och lite annat smått och gott. Så nu har jag äntligen en 2m sladd så det lär räcka på längden i alla fall.
Annars har jag bara fixat stallet och löshoppat Rusin. Cadi har vilat idag. Rusin var så duktig och flög över 70cm lätt. Inte illa för en shettis på ca. 105cm. Ja, det är väl i stort sätt min dag det då. Nu sitter jag ju här. Har en Marabou mint krokant att njuta av åtminstone, det är väl fredagskvällen höjdpunkt typ.

Ska fortsätta bråka med datorn och programmen nu och sen lär det väl bli go'natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar