6 juni 2012

varit till frissan och släppt hästarna i ny hage

Jahapp, då var man blond igen ;) Lite ljusare än väntat, men råkade ha tur, för det höll på att skita sig rejält :P Hade nämligen en rödton från förra färgningen och det blonda reagerade starkt på det... men blev rätt lyckat resultat ändå :) Men nu känner jag mig som mig själv igen, hehe ;p Och så mycket kortare blev håret ändå inte, behövdes inte ta bort mer än 3cm, så nu e mitt hår friskare än på länge :)) Återstår bara att se hur det börjar se ut efter första tvätten, jag har ju inte en massa produkter att lägga i, men fick lite av nån vårdande olja på köpet :P

bildens färg ljuger lite...telefonkvalité


Och hästarna har flyttat till sin beteshage :) Fast de e lite oroliga när de inte gått där förr, men de lugnar sig med tiden :P Mycket gräs har de iallafall fast de promenerar runt mer än de äter ;) Kommer bilder sen, för min kam,era e på laddning, FINALLY :)) Hade bra tills dess så ska jag nu gå för att fixa stallet, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar