3 juni 2012

Meningen med sommarlov

E det inte meningen att man ska njuta till fullo av att vara ledig?
Okej, jag e lite konstig då, Jag blir såå rastlös av att vara ledig ;o Måste säga att jag nästan skulle vilja tillbaka till skolan, ha praktik e egentligen helt kul, saknar det lite faktiskt, fast jag längtade till att få vara ledig, men ;o Kanske e jag aningens udda...  "Måste" ännu vara ledig 3 veckor till ;) Bara sommarvärmen kommer och man kan börja spendera lite tid på stranden tror jag det kommer att börja gå ;D  Jaa-aa, har man bra klass så har man, ni skulle bara veta :) Allt som vi har hittat på och gjort, och då har vi bara gått färdigt första året än, men kan säga att vi hunnit med en hel del! Djur11 e speciell, men bäst helt enkelt. Har aldrig förr trivts så bra med en klass och skola som jag trivs med djur11 och Lannäs, tack vare den klassen och den skolan har jag fått bättre självförtroende och e inte lika blyg längre :) Fast man ibland klagat och väntat på att loven ska komma, men ändå ;)

Dagen då. Slöat, steg upp 1 och kom igång först något efter kl. 6. Men har iaf bankat ner stolpar (haha, minnen från första veckorna vid lannäs......) och fick mer än halva färdigt. Så i veckan får hästarna en ny beteshage att gå i med gott om bete :)

nemen ha det fint gott folk!

hästarna 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar