20 juli 2011

Idag e jag trött, för det blev inte mycket till sovas inatt inte, men skoj kväll igår och dag idag :) Har nämligen övernattat hos min bäste vän som jag känt enda sedan dagis :). Skoj hade vi verkligen :D Låg och pratade en lång stund innan vi fick tag i sömnen, och såg en film före. Samt tidigare på kvällen satt vi ute på trampolin och spelade samma kortspel i över 2h ;) Och såg 2 vindsurfare, eller någon som körde fallskärm med motor, vet inte vad det heter :P

Men nu e det mindre än 4 veckor kvar av sommarlovet som har gått jävligt fort. Har varit det sämsta hittills. Har träffat mina vänner mindre än vi planerat, men vi har försökt att umgås, och då har vi haft roligt. En vän har jag träffat...2 elr 3 ggr? För lite, helt klart, och när skolan börjar blir det nog inte mycket. Vilket jag börjar bli led. Ganska weird. Så hoppas jag på att vara med mina 3 bästa vänner, eller åtminstone var vi 3 mer sammansvetsade förr, tycker det börjar se oroväckande ut nu. Jag e åtminstone orolig att vänskapen börjar svalna, jag vill fan inte det, jag vill bara allt ska bli som förr. Men att vi åtminstone kan umgås och ha lika roligt som förra jeppisdagarna. Annars blir nog inget så super bra mer.

Men nu ska jag och göra nåt. Jejj Hejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar