12 juli 2011

Life's good :)

Hehe, har varit dålig uppdatering senaste tiden, och förra inlägget var ingen höjdare ;)
Jag skrev ju då om min katt som var borta, och jag var rätt nere. Men för tillfället e livet riktigt bra, förutom lite tråkigt då, slipper ju knappt nånstans...Men roligt hade jag ju i Fredags så det räcker för några dagar framöver. Önskar flera såna kvällar ;) Men Jeppisdagarna, då blir det hopperligen skoj igen med kompisarna :)

Ang. katten min så ligger han för tillfället sovande brevid mig på golvet, han e tibax :)

Tja, mer vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, ensam hemma med syskonen ikväll, ska väl ta och dansa lite Zumba, fick ju nytt spel till Nintendo Wii (Y) Har också idag försökt longera hästen, men fick avbryta för att all ohyra var så galna ;s Svettigt varmt nu också, uff!

men bjuder på en bild så inlägget inte blir för tråkigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar