18 juni 2011

Jag e lat, jag vet

Jag e väldigt lat med bloggen, men det e ju sommar ;) Men börjar jobba på måndag, moneeey! Slapp även in till Lannäs som djurskötare, jeej. Även om jag e väldigt intresserad av djur och älskar att ta hand om dem så e det inget jag ändå vill arbeta med helt, det e en hobby för mig. Men ska nog bli kul iallafall, får ju en utbildning :)
Som jobb vet jag faktisk inte. Bagare/konditor kanske? Eller vet inte.Musik skulle jag ha lust med, men finns inget riktigt sånt här, bara 1 års utbildning, men får inte mycket för det. Jag tycker mer om musik än de flesta tror.

Nemen nu har jag jädrans lust att umgås med mina vänner, verkligen! Och resfeber, förra sommaren var bra, vill att denna ska vara samma. Men nehej, stress med vattenläcka som inte går framåt tackvare att en lat gubbe varit där mån-tors och inte gjort ett skit..det e sommaren iår... faan om han kommer på måndag ocskå, då får han jobba, för jag vill flytta hem igen snart! Första veckorna gick bra men jädrans jag är led detta hus nu och att vi måste resa av och an mellan hemma och hit. Sucks. De flesta sakerna e också där hemma. Och TV-kanalerna. Jaja, slut på gnället nu, ska strax sova. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar