14 juni 2011

Det är sommaren som är orsaken

Har varit så himla härligt väder de senaste dagarna att jag helt enkelt inte orkat med någon bloggning. men nu e det svalare och värmen ha lämnat oss för en tid. Att gå från +35 grader till 11 e ganska så skillnad.

De har börjat komma någon vart med rivandet här nu också, jag hoppas verkligen att det går snabbt så vi får flytta hit så fort som möjligt. Eller jag spenderar ju dagarna här, men ändå ;)

Men brun hann jag bli när värmeböljan var och har hunnit simma 2 ggr. Härligt det säger jag bara, och nu sitter jag här och fryser efter att ha svettats i några dagar. Men blir tyvärr bildlöst eller äldre bilder nu, för vet inte var jag har min kamera, surt :/

Och nästa vecka ska jag börja tjäna pengar, så börjar jag sommarjobba i 2 veckor, mooooneey :D Jahapp, detta blev en liten uppdatering bara. Ska fixa en lite nyare header nu också, ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar