2 juli 2011

BLOGGTORKA ELLER?

oj oj oj, har visst haft bloggpaus. Men har inte haft tid. Har nu jobbat klart snart vid Mirka, har varit otroligt kul, med bra betalt, + att man fått en ny vän :) Inte illa med sommarjobb! Blir sista dagen på måndag, och hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, e på god väg till det tyvärr, för då blir jag inte glad alls -.-

Eftersom jag inte e på min egen dator nu blir det bildbomb imr och bloggen väcks till liv igen :) Och förresten, grattis till Cadi, hästen min, som fyllde 13 igår :)

Skriver inte så värst mycket nu, men ska tipsa: Läs DETTA. Vet inte exakt om hon syftar på något speciellt, men vad jag uppfattade i texten var det som om jag kände igen mig.

Förresten, får jag inte träffa mina vänner mera under detta sommarlov och hitta på något riktigt skoj, då vet jag inte vad jag gör, hehe, nemen vi har alltid skoj vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar