9 juni 2011

I like it!

Härligt varmt har det varit idag :D Och jag har äntligen börjat bli mera brun, och även fått lite färg idag :) Tog första doppet idag!
Igår blev det inget dopp utan istället sände Hedd mig ett sms om att hitta på något, och visst, göra klart allt här hemma och sedan cykla iväg till det andra huset som vi för tillfället måste bo i. Byta kläder, och mot Hedds. Vi cyklade förts till funkis och köpte något och efter en stunds sittande utanför Funkis gav vi oss av på en cykelrunda som varade några timmar, haha. riktigt skönt i kvällssolen.
Efteråt var det för mig att cykla hem för att ge mat åt min lilla kisse, Ninna och plocka gräs åt hästarna. Men väl här hemma märker jag att cykeldäcket e sönder, GILLAR -.- Jag börjar promenera mot huset (jaa, vet inte vad jag ska kalla det) och efter några hundra mäter hör jag ett ljud bakom mig och har båder katten och kaninen efter. Vända om tillbaka hem då. Testar igen, och katten e med. Stackaren tycker inte alls om detta, men skulle inte vara bra att han e där heller, han skulle inte trivas och här hemma har han stallet att sova i, så det går. Men jag tycker jäkligt synd om honom och det e lika "hemskt" varje kväll att lämna honom :/ Slutade med att mamma fick komma efter mig med bilen.

Och idag visade det sig att vattnet har tagit sig till nedre delen av väggen i WC, värre än vi trodde, så får se hur länge det kommer att ta :/ Hoppas det e så pass färdigt att vi kan flytta hem om 2 månader! Men det blir inte förrän i mitten av Augusti vi har varmt vatten igen :/

Ne nu måste jag ge mig av, jag e alltid sista som far hemifrån, haha. Klockan e mycket och hästarna ska ha gräs. Stackars kissekatt som måste ut igen :/

Hejs!

Förlåt för bildlösa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar