15 maj 2018

Opeln godkänd ett år till då

God eftermiddag i sommarvärmen! Här var vi en 25-26 grader just nu.
Inte så skönt då AC i bilen min inte funkar, men sommar är aldrig fel.

Har varit och eftergranskat bilen idag, så nu är den godkänd och bara att köra ett år till då, så får jag väl nåt litet fel igen till nästa år som underkänner den...
Har inte hunnit njuta av dagens väder ännu, så funderar på att gå ut och sätta mig på balkongen och redigera bilderna jag fotade igår, samt jobba lite på brännan. Är ganska så vit ännu efter vintern.

Har väl inte så stora planer för resten av dagen annat än att fixa stallet och njuta av vädret. Har tänkt ta tag i tränandet igen då det blir lite svalare och börja starta dagen med en länk, även om jag tycker att det är såå tråkigt att vara ute och springa. Men min kondis behöver tränas upp igen så bara att börja ta tag i livet igen, sägs ju att man mår bättre av motion psykiskt också. Ska även ta tag i gymmandet igen så småningom. Med det så hoppas jag att orken för ridningen kommer tillbaka, eftersom kroppen inte orkat så har motivationen för hästarna försvunnit också.

Nåå, nästa inlägg blir en riktig bildbomd kan jag lova! Hörs!
En av gårdagens bilder (oredigerad)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar