22 maj 2018

Full rulle hela veckan

God kväll!

Sitter och äter lite nudlar som kvällsmål och ska ta och se ett avsnitt Dr. Phil före sängen kallar.
Tycker att det är ett riktigt bra program så har börjat se lite avsnitt vartefter de kommer upp på nätet.

Har dag fixat stallet och tränat shettisen min, men har varit så trött och dåsig hela dagen så på eftermiddagen slöade jag en liten stund, hade tänkt putsa lite lädersaker i stallet men får ta det på fredag.
 Fotade lite somriga bilder ikväll som kommer upp här imorgon, så vackert nu då allt blommar och det är varmt i luften. Härligt vårväder kan vi verkligen säga att vi fick nu i år.

Har för övrigt fullt program nu hela veckan framtill Lördag.
Imorgon från morgonen ska jag hinna rida min häst och fixa stallet. På eftermiddagen ska jag besöka en kompis, riktigt trevligt.
På Torsdag har jag på förmiddagen ett ärende till Nykarleby och sen mot kvällen ska jag träffa en vän. Haha, är social denna vecka.
Fredag kommer att gå åt att förbereda inför Lördagens hopptävling.

Det är min vecka. Får se hur slut jag är på Söndag sen då, det kommer bli en riktig latadag.
Jag orkar inte riktigt fullt ut än och blir fort trött när det är nåt extra men bra att bli van.

God Natt från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar