28 oktober 2017

Vardagligt inlägg, typ

God kväll! Eller natt snarare kanske? Ska testa dehär med att blogga från telefonen på denna plattform. Det är dåligt med blogger då det inte finns en gratisapp att blogga från...
Lär bli några stavfel tror jag då jag ofta trycker fel, men det får gå för denna gång.

Just nu regnar det, så hoppas på att snön försvinner helt då och att inte allt bara blir en enda halkbana. Hoppas på att få, som tjatat, harvat min ridplan  imorgon.
Var till jeppis idag med mamma för att handla och sen via apoteket. Äntligen ändrade de receptet så jag kunde köpa en förpackning med 100 tabletter istället. Nu behöver  jag inte kolla så ofta och förnya receptet hela tiden. Har även fastnat för energidrickan monster. Inte bra egentligen, men den är god. Men tror jag kommer hålla mig till Celsius som mest nog, den är mest fräsch i smaken om ni frågar mig. Men bäst är väl att inte dricka energidryck alls. Fast å andra sidan dricker jag det inte så ofta heller.
Tröttheten sitter i. Skönt i alla fall att jag inte behövde fixa stallet idag. Energinivån är verkligen låg, tror nästan det beror på psyket nog, för sånhär trötthet jag har nu har jag inte känt av förr.

Nu är det nog dags att ta natten för mig. Ska orka med lite grejer imorgon också. Hoppas att jag ine hade alltför många slarvfel i inlägget. Gonatt från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar