16 oktober 2017

Gott sällskap och minnen till 9ans polonäs

God kväll!

Blåser ordentligt där ute nu, ush. Men kanske min ridplan torkar upp lite då, ganska liten yta att rida på för tillfället. Nåjaa, Cadi var ändå fin idag. Hon har börjat med att strejka när hon inte får ha fart på igen, men när jag fick henne på andra tankar gick det bra.
Har haft besök av mina två bästa barndomskompisar ikväll också, riktigt trevligt har vi haft och ätit god morotskaka, cheesecake och glass. Dock köpis för att jag inte hann baka nåt, men det gick lika bra det. Vi kollade på en video från julfesten i 9an när vi dansade polonäsen. Nostalgiskt, haha, är ju 8 år sedan vi gick i 9an, man börjar ju känna sig gammal.

Imorgon ska vi till Seinäjoki, ska till hööks och handla lite saker till stallet, behövs förnyas lite. Ska snart gå och sova så jag orkar upp och fixa stallet före vi far, skönare att ha det undan sen. Nåjaa, får söka mig till sängs då, är trött nu också så jag hoppas på att få tag i sömnen fort, fast jag känner ångesten komma krypande... Nåjaam go'natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar