27 september 2017

En otrolig trötthet

God eftermiddag.

Som synes har jag en ny bloggadress igen. Bloggen är till utseende och innehåll identisk med blogger-bloggen jag nu bloggat på, men var så jobbigt att logga in på en email jag ändå inte använder, och sen loggade ju blogger ut mig när jag bytte till emailen som är i användning. Så importerade den andra bloggen hit så fortsätter jag här.

Ja, vad kan jag säga om dagen då? Har inte gjort ett skit rent ut sagt. Har en otrolig trötthet i kroppen trots att jag sovit många timmar de senaste nätterna. Ångesten ligger på nu igen också. Suck. Jag önskar att jag skulle slippa denna jävla ångest och att jag skulle vara som förr. Nå, ska fortsätta på kroatienresan-inläggen ikväll, blev inget bloggande igen igår så jag var så trött att jag somnade tidigt. Red i alla fall Cadi igår och hon var hur duktig som helst. Galopperade flera varv också, riktigt roligt att vi börjar komma i form igen. Idag ska jag inte rida, så Cadi får vilodag då jag är så fruktansvärt slut.

Ush, har lite grejer att ta tag i som tar emot. Ett förbannat kråtas med ansökningarna om stöd... Som om jag själv väljer att inte kunna arbeta. Kan inget börja löpa på bra nån gång? Räcker det inte nu med alla problem...

Jaja, ska ta tag i dagen nu då och fixa nåt ätbart åt mig, har inte ätit något än idag och klockan e 17:30, duktigt där. Sen blir det att klippa färdigt Cadi. Hörs ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar