21 juni 2012

Trevlig midsommar! What else?

Bloggen lider verkligen nu, orkar inte ;o men ska väl ta och se tillbaka lite då. Hästen är btw ohalt nu, bakterier i lamellranden var det :)

Förra helgen då. Eller helg och helg, på torsdagen var det körlektion, vilket för en gångs skull gick helt bra. Fredagen vad det halkbanan till Vasa, och jäädrans vad kul det var :D
Lördagen var fullspäckad från morgon till midnatt. Steg upp halv 7 och for på körlektion till 8. Efter det var det att fara till NURK med L och T (minnen, nostalgi!) som jag inte hade besökt på 2,5 år!! Var verkligen kul att åka dit, ska bannemej bli medlem där igen! Ponny FM i fälttävlan var det, hann tyvärr bara se dressyren, men riktigt intressant var det och duktiga ryttare. Blev sugen på att själv tävla! (3,5 år sen sist...) Och massa fina grejjer hittade man, bara man skulle ha haft lite mer pengar ;)
Efter det bar det av mot jeppis igen, denna gången till Linas. Handlade lite mat som vi, som vanligt när jag och Lina vistas i köket på samma gång, lyckades bränna. Inväntade L och efter några timmar där drog vi, promenerandes, till Popkalaset. Inte så jättemycket folk och någon regnskur, men trevligt var det och skoj hade vi nog ändå. Drog tillbaka mot Linas en 12-tiden, alla lite tröttna och smått slitna.
Söndagen sov vi lääänge och efter det bar det av och handla lite mat. For hem en 4-tiden tror jag?

Veckan har inte varit så intressant, men var till en av mina bästa vänner i måndags, vilket var veckans höjdpunkt :) Annars har jag mest varit trött och sliten... Haha. Och denna helg tar jag och går mot strömmen och tar det lugnt. E trött som bara den, men tänker nog ta och hitta på något imorgon, e ju ändå midsommar. Vad får jag se, men hemma stannar jag inte. Och nästa helg e det...KLACKEN :) Redan ganska taggad till det, ska bli najs :)

Men ha en trevlig midsommar alla och festa lugnt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar