2 juni 2012

Sommar?

Jaa, stackars de som fick sommarlov idag...vilket väder! Regn och +8, inte precis vad som önskas när det e sommar, jag hade då mera tur som fick lov så länge som det var någon värme ;) Men lite värme nu skadar inte heller.
Blev inget av planerna idag, e så jävligt förkyld nu, vet inte vart det kom ifrån helt plötsligt :s Men var på min systers avslutning bara för att vara snäll när hon gick ut 9an...
Något mer har jag inte hunnit med. Eller jo, när jag godisstrejkar (haha, det räknas ju inte som godis) har jag proppat i mig tupla chokladkex. Fyfaan jag mår skit nu... ALDRIG mera äta sånt känns det som nu...

Mer har jag inte gjort idag, bara varit extremt trött. Men imr blir det ingen vila, bara att bygga hästhage och harva min ridplan, jippii...

Nemen hejpps alla, TREVLIGT SOMMARLOV TILL ER!

hittade en skitbild på mig själv från ett åt tillbaka... visar mitt tycke för dagen då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar