2 juni 2012

Klarat teoridelen! :D

Kan börja med att ridpasset igår, dressyr, inte gick sådär jättebra, halva passet gick åt att försöka stressa ner heppan. Red först med graman, men fick ta bort för hon var helt emot den... Men galoppen har börjat funka riktigt bra, härliga häst <3 :)     
 Videon e dåligt redigerad, klippen hakade hela tiden upp sig så såg aldrig hur det såg ut eller om det riktigt passade till musiken, men helt ok blev den väl.









Dagen då. Började med att jag steg upp halv 10. Övade på ajokaista framtills mamma kom efter mig och det bar av till jeppis. Skrev teoridelen, och nu, GODKÄND :D 0 fel på teorifrågorna och bara 4 fel på situationsuppgifterna, hälften mindre än sist med andra ord, GLAD :DBara några körlektioner kvar + körprovet så... Sedan var det snabbt att stressa hemåt... Hade tänkt besöka en kompis i jeppis, men hann inte :(

Städa rummet och så kom H å S hit. Först gjorde vi inte så mycket, pratade mest. Men vi blev rastlösa så det bar av på en liten roadtrip med S som chaffis och musik på höög volym ;) Var vi H:s en stund (några timmar) innan S skjutsade hem mig runt 12-tiden och nu sitter jag här.
Jag e också väldigt glad att vår vänskap har hittat tillbaka, den har varit lite knackig sista tiden utan att gå in desto mer på det. Men nu e allt som förr och jävla glad för det :)) Har känt dehär vännerna längst.

Får bara sen se vad morgondagen bär med sig då, lite oklart än men det klarnar väl ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar