23 maj 2012

Surt! Och så var det semifinal 1...

Irriterande! Menade mig till skolan idag och mådde bra igår på kvällen...men vaknade med ont i magen imorse, gotta loove magsjuka, eller magafari <3 E också vrålhungrig men har inte kunnat äta något, knappt på hela dagen igår och inget idag. Det som e mest irriterande e att jag missar lia, SISTA veckan, hur störande e inte det? Imorgon FAR jag till skolan på lia hur jag än mår, tänker inte vara borta en dag till...två dagar är två dagar för mycket...
Vädret e ju underbart iaf, grönska och sol, finns massa saker jag skulle vilja göra nu, men går inte när jag e sjuk... Jaja, slutar tjata om det nu, dags för ESC...

Kan ju inte hoppa över ett år utan att ta upp esc, det e ju ändå jag ;) Men tar det mindre än ifjol, har inte följt med iår riktigt. Finland e nu ute ur ESC så en seger kan vi glömma, helt väntat. De ryska gummorna har jag ju hört om, men inte hört låten förrän igår och deras nummer var faktiskt ett kapitel för sig ;) Inte riktit min typ av musik precis, men jag tror faktiskt att segern kan gå till dem iår just för att de e speciella. Vidare kom också två studsbollar som var med ifjol, tvillingarna från Irland, Jedward. Gillade dem ifjol, men de var inte riktigt så bra iår... Men men, får se hur det går för dem. Favorittippade var de visst hörde jag. Det återstår bara att se vilket land som tar hem segern på lördag, återstår ju ännu en semifinal på torsdag.

Och just nu har jag inte så mycket annat för mig så jag sitter och ser på reprisen i SVT av  semifinal 1 ;)

Ha det gott, folk! Och håll er friska!

Iår e det "Light your fire"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar