22 maj 2012

På ett ungefär

Joo, jag gör ett försök på come back, hah! Wish me good luck...

Ungefär såhär ska bloggen se ut. Men blev inte riktigt som jag ville ha det...

Men men, ska väl dra lite kort om dagen då som inte alls varit bra...
Vaknade upp med magsjuka, gräit! Perfekt att bli sjuk sista liaveckan -.-. Imorgon ska jag försöka mig till skolan (sommarlia) så jag inte missar alltför mycket.
Det enda som piggar upp är att det grönskar där ute och man får en känsla av sommaren, bra det iaf.

Annars då, jo, ESC ikväll. Jag har ju alltid haft koll på ESC och bläddrar man bak i bloggen kan man se listor om semifinalerna och allt. Har gjort liknande varje år, bortsett från detta. Har inte en aning om vilka låtar som e med eller något! Jaja, ska iallafall kolla första semifinalen ikväll som börjar om 10 min ;) Ska hinna i dushen före det...

Men nu ska jag dra och hoppas jag kommer mig tll sommarlia imr, har inte alls lust att vara hemma en dag till! Även fast jag mår piss nu, men. Använder ju ordet "ska" många ggr nu, lol, men e trött...

Höres (skrives) Hejpps!

för att inte göra det alltför tråkigt för alla läsare (läs; ingen då) kommer en bild ;) (gammal bild)




1 kommentar:

  1. Good Luck med din comeback :D
    Gillar din nya header :D

    SvaraRadera