3 augusti 2011

2 weeks to go

Bloggen lider. Men har annat att tänka på nu. Börjar ny skola om 2 veckor! Tiden går alltså...
Nervöst och om jag ska vara helt ärlig så oroar jag mig lite. Tänk om ingen tycker om mig och jag inte trivs? ;s Men nej, nu ska jag vara positiv å tänka att det e denna utbildning jag velat gå hela mitt liv, så tror på att det ska bli kul. Var dessutom dit och tittade i Måndags, ser bra ut där :) Första gången jag börjar i en skola utan att ha en kompis med, men jag ska klara det, får ju chans att lära känna nya människor, och det ser jag fram emot :) Wish me good luck. Men nu ska jag sluta tänka på skolan och konsentrera mig på SOMMAREN och SOMMARLOVET. Njuutaa :D Behöver ju inte tillbaka till Gymnasiet iallafall, hehehe :D

ha det gott

p.s. I Söndags var det ett helt år sedan DENNA konsert och sedan jag träffade de personerna sist. :( SAKNAR DEM.
Denna var enda jag hittade nu från konserten, har inte kvar de andra på datorn ;(

1 kommentar:

  1. Det går nok bra og starte på skole uten og kjenne noen, også får du nye venner! :) Skummelt i starten, men det pleier somregel og gå bedre en man tenker! :) Lyke til..<3

    Oi, tiden flyr.. Fredag var det ett år siden jeg var der og så showet osv... Men så har jeg treft Alex osv, etter det da! :P

    SvaraRadera