22 maj 2011

Pirates of the Caribbean: On stranger tides

Helgen har varit bra :) Men dessvärre har inte bloggingen varit riktigt bra då istället.
Igår var jag till Kokkola med mamma och shoppade. Fick mig ett par jeansshorts, ett par shorts i mjukare material, en kortärmad tröja, en sommarklänning och en vårfestklänning. Bilder kommer imr :)

På kvällen var jag med mina kära vänner och hade det riktigt trevligt. Flippade kanske lite ur sen men bara skoj hade vi, som alltid, haha. Var springande i full fräs runt 400m banan vid sportplanen med Hedds hund, Killen, energisk liten hund.

Och idag var jag på bio och såg POTC 4, inte lika bra som de andra filmerna om jag får säga så. TUR att Johnny Depp spelade Jack Sparrow och att Gibbs och Barbossa fortfarande var med + musiken, det var det som gjorde det till Pirates. Filmen i sig var riktigt ok, men för att vara en Pirates var den en klass lägre. Fick en känsla av att det var Pirates först mot slutet av filmen, och jag kan säga att jag är ett STOORT fan av Pirates och har väntat på denna film i 3 år :P hehe, men kommer en lång recension imr, nu väntar sängen.

Go' Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar