25 maj 2011

På gång igen, men nu SISTA

Jepp, sista provveckan EVER i gymnasiet :D I like it (inte provveckan alltså)

Endast en vecka och 3 dagar kvar till sommarlovet, varav 5 dagar skoldagar för mig! Men oturen e att mitt busskort tar slut på måndag, så måste betala 3 dagar, gaah, bara att minnas att ta pengarna då -.- Lite onödigt att betala 21,50 för ett busskort som blir använt 3 dagar :P Sedan ALDRIG mera gymnasiet, det visade sig att det inte var något för mig. Haha. Men det var provat nu och hoppas jag slipper in till Lannäs i höst. Annars blir det folkis på 10nde skolårets musiklinje, den låter också kul.


Idag ser dagen ut såhär:
Hem
Hissaprovsläsning
Layout till teckning
Bildanalys till teckning
Titta på geografiprov    1 ord... FY FAN.
eller möjligen gå ut på länk med hundarna.


Jag hoppas hissaprovsläsningen inte tar alldeles för lång tid, men har inte alltför mycket kvar när jag läst på håltimmen. Jag vill ha någon fritid också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar