14 maj 2011

Lite om dagen.

Jag ska väl dra lite av min tråkiga dag då.

Vanlig sömnig morgon.Jag hade ingen lust alls att stiga upp ur min varma sköna säng, men det blev ju senare igår också när esc slutade först 12. Jag har nyss fått bort min vana att somna 1 när det e skola, men det skiter väl sig nu igen. Skolan gick fort idag faktiskt, och dagen bestod av geografi, historia och teckning. Easy. Väl hemma tog jag en runda med we sing mot syrran, och jag vann inte en enda gång :( Orättvist.

Mitt knä har värkt idag, så har inte kunnat göra så mycket heller.
Men iallafall morgondagens planer:
Stallet, stäääda där
Städa rummet
Ut på länk med hundarna
dator
ESC med mina vänner hopperligen :))

Jag och Hedd har dessutom en deal ;) Vinner Finland ska jag äta upp 2 oliver (hatar det ;s) och om Sverige vinner ska hon ;) För reglena e så att om landet vi hejar på vinner så ska vi ;) Och jag e ego och hejar på Finland (A) Men vi förtjänar väl EN till seger åtmintone?

Vi har dessutom fått vattenläcka här i huset nu, jättekul -.- Hoppas vi inte behöver bo någonstans tillfälligt så länge de fixar det, för jag vill inte -.-

Och btw receptet jag lovat kommer garanterat imr :)) Hittat det, och skriver på ett veckans tema! Vad det handlar om får ni se då, men HÄR finns det "Veckans Tema"  jag skrev sist, på min gamla blogg.

Men ha det gott hörni! Go'Natt!

Bild från juni 2010,saknar mitt riktigt blonda hår! Det e mörkblond nu :P

1 kommentar: