16 maj 2011

Jag hatar måndagar

Det har inte alls varit min dag idag. Imorrn mådde jag dåligt och var jävligt trött. Har dragit på mig en förkylning igen -.- Men släpade mig till skolan där inget gick något vidare. Otursdag, jag var helt trött och hängde inte alls med. Blev bara fel allting, så har verkligen inte varit min dag.
Och vattenläckan vi har var inte så bra heller. Golvet ska bort i både WC och badrum för att en värmeledning e sönder. Det i sin tur betyder att vi tillfälligt måste flytta ut så att allt kan fixas, och det vill jag inte. Suck. Men kommer ändå att vara här det mesta av tiden, så vi spenderar ju knappt någon tid på det andra stället ändå, för djuren stannar hemma ;)

Och blir att dela på en dator, och en sticka så man har internet på endast en dator åt gången -.- Men jag överlever det varar bara i en månad... Och man har nära till kompisarna,, tacka vet jag det :) Men blir ändå inte mycket mer med dem, ska ju som sagt vara största delarna av dagarna hemma.

Ne nu slutar jag och hoppas på en bättre dag imorgon! Denna dag får UNDERKÄNT. Förrutom våra skrattattacker förstås ;)

haha xD ser ut som om jag har påsar under ögonen, men sååå bedrövlig är jag endå inte ;) och har nyss kommi in från spöregnet, därav mitt hår ;)






btw. 2 år sedan rekordet i ESC togs av Alex Rybak nu, 387 p.  Haha, blev ett helt inlägg om det ifjol som finns att läsas precis här

Men imr blir det nog en bättre dag ;) Nu väntar en VARM dish och sedan go'natt ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar