16 maj 2011

ESC finalen

Nu ska jag dra en liten recension  av ESC- finalen.

Finland slutade på 21sta plats som jag skrev i förra inlägget. Jag hade inte väntat att vi skulle vinna, han hade blivit tippad att komma högre, men men, vi e vana och för vara glada för de poäng vi fått och en 12a från Norge :)) Men jag förstår nog varför vi hamnade där vi gjorde, för låten kunde vara aningens långtråkig ;)

Men 3 i topp blev
  1. Azerbaijan
  2. Italien
  3. Sverige
Min kompis som hejade på Sverige var så glad när de låg andra, men precis i slutet gick Italien om ;) Haha. Lite komiskt var det.
Och esc tittade jag på hos min kompis, och skoj hade vi. Haha, många fina kommentarer om bidragen och allt.

Men lite av gårdagen då.
Var till Stjärnhallen på konsert med Jeppo Ungdomsorkester och hjälpte till att räkna hur många som köpte biljett på plats. Ganska tråkigt. Och kallt ;s But that's life. Väl hemma gjorde jag inget. Jag var trött och hade sjukt i varenda muskel. Haha, bedrövligt.  Imorrn mådde jag inte helt bra och var jävligt trött ( Lol, kanske p.g.a ishockey ;) Och nu e jag trött och det e kyligt här.

Ne nu måste jag nog sluta på detta inlägget. Har på känn att det bara blev en massa rådd och skit. Haha, jag e lite övertrött nu :P

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar