18 maj 2011

Dit for det

Får inte bo hemma på hela sommaren, fan att vattenläckan var värre än vi trodde :( Denna vecka har verkligen inte varit bra. Och sommarlovet blir nog heller ingen höjdare när man inte får vara hemma annat än på dagarna när vi ska sköta om djuren. Vi kommer ju inte ha nån WC, det är största problemet ;p  Jaja, vette fan hur jag ska orka med provvecka nästa vecka och skolan imr. Fan, all stress hade ju försvunnit, now it's back :( Jaja, jag tror jag överreagerar lite, bara det att jag har så jävla svårt med förändringar och plötsliga bestämmelser, inget jag kan göra något åt, tyvärr, det e en "sjukdom". Men nog med sura miner miner nu, hade lite tråkigt tidigare idag och fixade detta: OBS, texterna är bara random som dök upp i skallen och har inget med mig att göra ;p

Allt är redigerat och fotat av MIG! ©opyright!



                                                                                




a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar