18 maj 2011

Det ointressanta kommer igen: jag sitter i skolan och har håltimme. Historia börjar om 7 min.

Jag saknar värmen vi hade för en vecka sedan. Då var jag ut i 25 plusgrader i solen och blev brun. Och nu fryser man, inget kul alls. Men men, kylan behövs för att det sedan ska hållas varmt på sommarlovet. På tal om sommarlov är det endast 17 dagar kvar dit varav 11 dagar i skolan. Inte länge alls alltså, sköönt :)

Vi skulle också behöva få tag i en hovslagare, men vet inte vart vi ska höra av oss nu. Jag vill börja rida igen, och min häst behöver fö röra på sig igen, stackarn måste bara longeras nu :/

Men jaa, detta blev mest en uppdaterin bara för att skriva något. Ha det bra!

Hejs :)

me atm. Trött och bored. Ser efter vad hedd gör x) Mitt hår ser mörk ut p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar