7 juli 2012

De e sommar

Kanske märks här på bloggen att jag hellre njuter av sommarvärmen (ääntligen nästan +30 grader!!) än bloggar ;) Men sen senast då... Jo, klarat körkortet, så bilskolan e över för denna gång, skönt att inte behöva fara dit på lääänge!

Jag och Hedd var på roadtrip igår, med mig som chaufför, gick t.o.m bra ;) . Idag har jag inte gjort mycket... solat mest :) Och nu inatt, just hemkommen, varit på ett kvällsdopp till "sandgräven", hääärligt!

Morondagens planer e sola, simma, jobba lite (köra traktooor, måste erkänna att det faktikst e aningens roligare än bil, höhö, jag vet att jag INTE e normal, jaja x)  Städa stallet, ut på promenad med Cadi, länk med hundarna och umgås med Hedd igen och hitta på nåt skojj :D Sedan från och med söndag har jag och syrran huset för oss själva framtill onsdag, blir najs ;D

Men nu ska jag sluta blogga, ska se film och unna mig lite onyttigheter, hehe... chips och popcorn ;)

Sommaaar
Hade bra folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar