23 maj 2012

Sista inlägget för ikv

Haha, tre inlägg på en dag, inte dåligt va? ;) Inte för att vara jag iaf, men e man sjuk så e man... (inte psykiskt då, eller kanske det också?)

Nemen har siktat in mig på skola imorgon, mår inte riktigt bra än men måste helt enkelt.

Vad mer? Jo, tog ett beslut idag att jag ska ge mitt hår en chans att bli friskare och klippa bort det slitna för att det bara blir värre och värre. Kommer ångra det som f*n sen, tog en tid att ens få det såhär långt! Och långt hår vill jag ha men löshår e inget alternativ, på tok för dyrt. Jamen skulle ju inte vara så farligt om jag bara var tvungen att toppa håret lite, men då det handlar om att klippa bort hela 9cm! Kan ju också säga att mitt hår inte e långt nu heller, så kort kommer det bli... Och det tog mig tre år att få från den längden det kommer att bli till vad det är nu, trevliiit. Men eget beslut för att få ett friskare hår. Blir att beställa tid till frissan då...
 Hade ju tänkt att inte färga håret heller på någon månad då det sliter, men om jag inte gör det har jag snart världens fulaste gråliknande utväxt om inte alltför länge då färgen jag har e mörkare nu. Funderar på att slinga det ljusare och sen klippa för att slippa få en synlig utväxt, men det får vi se. Kan hända att jag inte ids...

 
ignorera hur jag såg ut på den tiden, tack! ca 3 år sen...
ungefär så kort kommer det att bli...

funderar på denna färg på håret igen, men vet inte. i sommaren -11. osminkad men who cares? ;)
 
ungefär som på bilden är det nu, denna bild e bara 2 månader gammal


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar