28 maj 2012

Beslutsångest...

Longerade en duktig Cadi ikväll, behöver bara jobba bort bråket i höger varv ;) Men hon e också väldigt stel i det varvet så borde ta och kolla upp så hon inte har någon spänning nånstans som hindrar... Men att göra uppmjukande övningar med henne före så hjälper, och ska försöka hinna ge henne lite massage imr också, det gör bara gott :)

Jamen annars har jag världens största problem nu (SARKASM). Kan inte bestämma mig för om jag nu ska förbli brunett, då kanske lite ljusare ton än jag haft just, eller om jag ska återgå till blond? Ska snart och klippa mig så funderar på om jag ska färgning då (blond) eller om jag ska färga det här hemma sen... Tänker på blond just för att slippa en alltför synlig utväxt då mitt hår naturligt e ganska ljust så jag slipper att färga det på några månader så det får en chans att återhämta sig, men blondering samt avfärgning sliter väldans... Jaja, får se, men vad tycks?




2 kommentarer: