5 augusti 2011

HP-mini

Bloggen lider verkligen, och jag vill blogga med bilder. Men bloggar mest från vår mini-laptop eftersom min egna står kvar hemma. Jag e på datorn varje dag hemma men kommer mig inte för att blogga. Weird.

Men imr har jag, iallafall planerat, tänkt byta header och design. Skulle vilja hem nu, men slipper inte :( eller slipper, men det e mörkt och äckligt väder, blää. Hela dagen har det regnat, och ska göra hela helgen, tyvärr ingen strandhelg :/
Detta betyder ju också att det inte kommer några bilder, har många nya där hemma. Men har tänkt ladda upp en här iaf som jag råkat ha ;)

Och här glömt iPoden hemma också, ingen musik :( Men ska ladda den och lägga till låtar imr, mycket jag vill hinna med, men tror jag tar tidig kväll, har varit skitdag jämfört med igår.


Igår då.
Jag steg upp sent, halv 1. Go me. Tog en liten smörgås att stoppa i mig och så tog jag scootern hem. Det var en byggare där då och förman som kollade vad som skulle göras i vårt hus, yes, börjar ske förändring.
Jag satte mig vid datorn sedan för att föra över bilder och checka FB. Fick ett medd. av Hedd och stack hit, till huset, för att sedan dra till stranden en snabbis. Äta---->Hedds. Satt och pratade, for ner till källaren, pratade, for upp, åt fisksoppa, ut, kolla film, ner i källaren och pratade en massa skit och om killar å sånt man pratar om ;) Halv 1 tittade jag på klockan och märkte att jag var aningens längre än jag tänkt, men så e det när man har skoj, man tänker inte på tiden, så bara att köra hem då i mörkret :)



Idag skulle vi egentligen och plocka blåbär, men blev inget när det regnade, så steg upp halv 1 och for för att handla med mamma, sedan hem, hit och äta, hem för att mata hästarna, och nu sitter jag här. Chilldag. Btw, en byggare var vid oss idag och har börjat på. Eftersom vi ska ut härifrån i September så får vi flytta hem 30 September :D 

för er som undrar har vi haft vattenläcka och bor för tillfället 1,7 km hemifrån i ett hyrhus  

btw ser ni lite av vårt hem på bilden ;)

För intresserade ska jag ocskå uppdater min hästblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar