5 juni 2011

Sommarlov!

Längesedan nu igen. Men nu har sommarlovet startat, vilket också betyder att bloggen ska bli levande igen :D

Fick dessutom veta idag att inatt blir sista natten hemma på flera månader... Nåjaa, mest orolig för våra katter, stackarna kommer ju att få en chock när de inte slipper in längre :/
Jaja, men lyckliga ska vi ju vara för sommarlovet, freedom :D 

Idag vaknade jag så sent som kl. 14:00 (A) men gårdagen var härlig! Steg upp 06:15 (hade somnat halv 2 natten före) och for i säng något före 4 = trött och slut idag ;p Men eftersom gårdagen var så bra gör det inget. efter avslutningen for jag på en studentfest och sedan hem, göra sig i ordning, sen jeppiiis och se P4 igen, och när jag kom hem slängde jag i mig Mc'feasten vi var efter till Mäccen och ut till vespon och brumma iväg igen :D Hem något före 1 och datorn :)  min dag det :)

Idag har jag gjort...inget ;p solat lite bara och ska snart ut igen. Ha det gott! Hejs :)

alla älskar sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar