12 maj 2011

Slött och dött

Har varit en otrooooligt slö dag idag. Vaknade med migrän, sov till ca halv 9, vaknade, somnade igen och sov till ungefär halv 12. Då var migränen borta.

Har annars varit ute idag och vi har haft fint väder, tur att inte regnet som de lovade kom :)) Men blåsigare har det tyvärr varit, men testade mig ändå på volleyboll med mamma, brorsan och syrran, gick inget vidare ;) Har också ont i knät som jag skadade för 3-4 år sen, det kan betyda åska :(

Idag när jag skulle gå till badrummet upptäckte jag också en mindre trevlig grej. Golvet buktade utåt i ett hörn. Vi mätte fuktigheten och jo, vi har en vattenläcka :( Jag hoppas den inte e så allvarlig, för har ingen lust att flytta ut så länge som den ska fixas, måste ju flytta 5 km då, och det e inte så praktiskt när man har häst och djur >.< Håller tummarna för att det inte e allvarligt. Men om 30 min ska jag och se ESC, och finns det någon som vill chatta live med Alexander Rybak, klicka HÄR börjar 21:45 Men själv ska jag se på TV, så jag har ingen dator att ha med mig, min e stationär ;)

som avslutning några redigerade bilder jag tog i helg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar